Odstąpienie od umowy, zmiany, zwroty, reklamacje

Prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Każdemu klientowi, będącemu konsumentem w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego wielorazowepieluszki.pl przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny, w terminie opisanym poniżej. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać wysłane na adres EkoMaluchi.pl, ul. Dembowskiego 17A, 02-784 Warszawa lub mailowo na ares sklep(at)ekomaluch.pl

Termin:
Prawo do odstąpienia przysługuje konsumentowi w nieprzekraczelnym terminie 30 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez konsumenta towaru. Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem konsument wyśle oświadczenie o odstąpieniu na adres podany powyżej. 

Zwrot świadczeń:
Zwrot nastąpi nie później niż w terminie 14 dni. Zakupiony towar należy zwrócić na poniższy adres: Wielorazowepieluszki.pl, ul. Dembowskiego 17A, 02-784 Warszawa.

Zmiany

Możesz wprowadzić zmiany w swoim zamówieniu lub je wycofać, kontaktując się telefonicznie: 22 404 18 54 lub mailowo: sklep@ekomaluch.pl ze Sklepem. Zmiany mogą zostać uwzględnione tylko do momentu nadania przesyłki przez Sklep. 

Zamówienie zrealizowane (wysłane) nie może zostać anulowane lub zmodyfikowane.

Jeśli złożyłeś kilka zamówień w krótkim czasie – istnieje możliwość ich połączenia i wysłania w jednej przesyłce, jeśli przesyłki nie zostały już zrealizowane. W celu połączenia zamówień skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Zwroty

Zawiadomienie o zwrotach towarow lub reklamacjach należy składać w formie elektronicznej na adres email: sklep@ekomaluch.pl  lub telefonicznie pod numerem telefonu 22 404 18 54.

Zgłaszając reklamację należy podać: imię i nazwisko Klienta, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji.

Zwracany bądź reklamowany towar powinien być wysłany wyłacznie na adres: ul. Dembowskiego 17A, 02-784 Warszawa (Ursynów). Zwrot należności za zwrócone towary nastąpi w terminie 14 dni od daty otrzymania zwrotu towaru na wskazane przez Klienta konto bankowe.

Koszty odesłania towaru ponosi Klient. Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Analizujemy zanonimizowane informacje naszych użytkowników, aby np. lepiej dopasować zawartość strony do Twoich potrzeb. Strona ta korzysta również z plików cookie, aby analizować ruch na stronie. Możesz określić warunki przechowania lub dostępu plików cookie w Twojej przeglądarce. Więcej przeczytasz w naszych Zasadach przetwarzania danych W Zasadach przetwarzania danych zapoznasz się również z informacją dotyczącą administratora danych osobowych zbieranych przy korzystaniu z niniejszego portalu, zasadach ich przetwarzania oraz przysługujących w związku z tym prawach osoby, której dane dotyczą.
Zamknij
pixel